Midsommar?

Midsommar, vad är är det egentligen? Jag har aldrig upplevt någon speciell känsla på just midsommar.
Till exempel Julafton, nyår, ja till och med Påsken ger mig känsla. Men inte midsommar. Det är klart att midsommar är bättre än en vanlig dag. Man är ju ledig, det är oftast fint väder, man får dricka hur mycket man vill utan att bli stämplad.
Enligt vissa får man äta god mat. Men det är ju allt? Okej, det är ju samma sak med Jul, Påsk och Nyår men då är det stämning. Men inte Midsommar. Känner jag i varje fall.



Denna Midsommar lär ju vara lite extra dålig på grund utav vädret. Nej idag har jag hållit mig inne framför datorn med hundarna & katterna. Jag klandrar absolut inte de som är ute och verkligen firar och har kul på midsommar, men jag ville bara förmedla min egen åsikt och se ifall det kanske finns någon som håller med mig?

Kommentarer
Postat av: Cristian

Tycker att det är rätt bra prioriteringar du har. Familjen kommer ju alltid först, självklart! :)



Glad midsommar! :)

2009-06-20 @ 02:15:14
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0