15 juni -09

Idag vart det trötthet på hög nivå! Somnade typ 2-3 igår. Kollade på film och myste med flickan. Skittrevligt!
Sen upp 05:40. Kommer inte ihåg ifall jag käkade något. Regn hela dagen såklart. Typiskt!
Hände inte mycket på jobbet. Men jag körde väl några 114-skarvar. Får se ifall jag hinner ta licensen. Hoppas på det!
Handledaren tillbaka! Rätt skönt faktiskt. Kände mig lite vilsen och lat förra veckan.
Efter revisionen möblerar vi om kontoret. Fast då är ju inte jag där men till nästa praktik så får jag se mödan!
Nu har jag nyss varit upp till affärn och köpt busskort så jag kommer till jobbet under sommaren. Dyrt dyrt dyrt!

Nu ser jag fram imot lite mys med hunden och flickan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0