15 juni -09

Nu är det kväll. kväll kväll kväll. Ut med hunden, duscha och sen krypa ner med älsklingen och upp till jobb i morgon.
Skönt att vara ledig på fredag. Men hade jag fått bestämma så hade jag jobbat då. Måste ha pengar pengar pengar.
Det är bland annat därför jag försöker hålla mig någorlunda aktiv på bloggen. Pluggar på om reklambranchen så man kan göra lite pengar som affiliate. Men har mycket att lära mig om hur alltihopa fungerar innan jag ska registrera mig.
Utöver det så är det ju ett jävligt smidigt sätt att berätta för folk om saker de kanske inte visste osv. Nu ska nog jag snart ut med hundarna och sen duscha. Lite rådgivning till flickan blir det väl också. Ska försöka i varjefall. Hon ska beställa kläder.

Till helgen kan jag med 90% försäkra att det kommer lite nytt på PC. Ska leta upp lite vanliga problem i datorlivet och försöka lösa så gott jag kan. Om inte annat så är ni alltid välkomna att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0