11 juni -09

Idag har jag jobbat igen. Fick en kamrat vid frukost bordet. Grim, en foxterrier. Han va jättetrött med hade just denna morgon fått för sig att han skulle vara med mig och äta frukost. Sen på jobbet var väl höjdpunkten lunchen. Ärtsoppa och pannkakor. Jag tryckte i mig allt vad jag orkade. Sen på lunchrasten så somna jag på kontoret. Kl 12:06 vaknade jag, och då hade alla gått och börja jobba igen. Då skulle jag precis gå och ringa älsklingen innan jag skulle köra igång, men jag ramlade ihop på golvet för min vänsterfot hade somnat helt och hållet. Skitkul känsla! Sen åkte jag med Tanne förbi systemet, sen hem.
Nu har jag fått pussa och vilat och kramats med både älsklingen min och hunden! Vilket är det bästa jag vet!





Jag & Älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0